rubrik rubrik rubrik...

Jag har ju haft lite bloggtorka va....
Bara inte orkat och inte haft så mycket vettigt att skriva heller.

För sen Matilda åkte så har jag typ bara legat och i solen och pluggat och läst i två dagar. Väldigt skönt men man blir lite matt av solen..

Så här såg det ut på min väderleksrappoirt när jag kom hem strax före fem igår


Sol sol sol =)
Inga moln som de påstår.
Tänkte kanske visa lite bilder från mig och matilda också.. ett par i allafall


Matilda och jag har:

Ätit Sachertorte på Sacherhotel



Varit på Schönbrunn och tagit hoppbilder i skogen



(Här tappade jag också bort mina solisar.... mm jag vet jag är slarvig =) Men jag gjorde faktiskt en ansträngning att hämta dem, för jag visste ju vart jag lagt dem, men då hade någon annan tagit dem! onda! )

Vi var också ute på Donauinsel och picknickade och kollade på sagoslottet och donau


(sagoslottet är det till vänster och donau är vattnet...)

Nu orkar jag inge mer och hinner väl inte heller.. ska möta upp carro för att köpa picknnick inför en påskpicknickslunch.
Ba ba ( som man säger här i Wien )


Sista bilden på mina solisar..... nu är de borta för alltid!

Hoppas att ni alla får en jättebra påskafton och äter er lagom mätta på påskmaten så ni får ner påskgodiset också!

Kram!





Kommentarer
Postat av: Bill

Bra bilder! Hoppbilderna var bäst :)

2009-04-13 @ 21:21:20
URL: http://billawesome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0