Ensamma =)

Förstår inte att man kan vara så himla trött jämt!
Och jag har ändå sovit ganska många timmar i natt, men det ger sig väl när jag kommerut och får lite frisk luft. Ska väl egentligen bara klä på mig och sen ta mig iväg till tyskakursen.

Niko har åkt iväg hem till tyskland nu och ska vara borta i 8 eller 10 dagar... Insåg just att jag glömt hur länge han ska vara borta men men, kontentan är i alla fall att vi är ensamma i lägenheten nu =)
Antar att vi kommer göra oss lite mer hemmastadda då, även om han inte direkt kikar över axeln på vad vi gör så tänker man ju mer på vad man gör och gör kanske inte exakt som man brukar hela tiden.

Ok.. jag måste skynda mig!

Ska försöka ta lite bilder på vägen ut till tyskakursen, bara för skojs skull =)
Ska ta mer bilder hela tiden.. är dålig på det ju..

Kram på alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0