Godmorgon =)

Bara ett snabbt morgoninlägg under frukosten...


Dock inte från solen och frukost med latte  =)

Att det ska vara otroligt jobbigt att gå upp på morgonen, känn sju som om det ligger ett helt hus över mig och att nggn står redo med en slägga för att drämma till mig huvudet och ned i sängen så fort jag är på väg att gå upp..
Men nu är jag uppe =)

Tänkte bara berätta att jag var och träffade Romana, tjejen jag ska flytta in hos igår och hon skrev på lite papper och så kollade jag på rummet igen och hon visade lite småsaker som kunde vara bra att veta.
Hon sa dessutom att hon förmodligen inte skulle vara hemma så himla mycket så jag troligen kommer bo själv en del.
Det känns bra tycker jag =)
Det ska bli jätteskönt att flytta och få min fasta punkt i Wien nu, så man kan packa upp alla sakerna. Romana frågade om hon trodde jag fick plats i två stora skåp.... äum... då jag endast har 20 kg med mig så skulle jag nog tro det =)

Men men
ska rymma och borsta tänderna och sen iväg på tyskan.. är ju sen snart ju !

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0