Morgonpigg?

Jag somnade halv 5 och nu sitter jag uppe redan... vet inte om det är en så bra ekvation egentligen...

Men jag ska få mina nycklar idag kl 10, jag som valde tid, och jagtycker det känns skönt! Skönt att äntligen få komma "hem" och inte bo så provisoriskt.
Förde nyss över pengar till hyra och disposition.. och såg valutakursen.. inge kul alls ju! Känns som om jag kommer förlora en hel del på dispositionen. Eftersom kronan förhoppningsvis stärks lite under våren. Men jag har ingen koll på vad som förväntas hända så får väl bara vänta och se, måste ju betala hyran i vilket fall...

Men men
Jag ska packa ihop mina saker nu och sen ta mig hem till Wiedner Hauptstrasse =)

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0