Boende =)

Alltså egentligen har vi inte gjort något alls idag...

Fast när man tänker efter så har vi det ändå.

Vi har hunnit med att maila massor och kollat på en lägenhet som carro hade funderat på men det var inte direkt ngt att ha... det luktade rök och rummet var lågt i tak, väldigt rosa, slitet och varmt.
Så vi var väldigt osäkra och kände oss lite rädda att alla rum skulle vara likadana, så vi åkte hem och mailade vidare och jag hade fått svar från en av de jag hade mailat på morgonen, dock var det bara ledigt till slutet på februari.

Men vi gick dit och tittade och killen som hade lägenheten var jättetrevlig och lägenheten jättefin så vi vart positivt överraskade då vi dragit ned förväntningarna efter morgonens nederlag =)

Många av de andra lägenheterna vi mailat till har varit möjliga att hyra från början på mars så vi bestämde att vi tar det här, och delar dessutom så då blir ju hyran mycket billigare och vi kan leta mer permanenent boende i lugn och ro.

Det vart så lungt i magen när vi vet att vi har någonstanns att ta vägen nu. Och killen kommer dessutom och hämtar oss vid vandrarhemmet imorgon. Hur snällt är inte det?!

Nu ska jag nog ta mig upp till rummet och ta en paus innan vi beger oss ut i nattvimmlet och letar middafsplats =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0