Hemma

Sitter hemma hos mamma och pappa och kan inte riktigt greppa att jag är hemma. Känns så vanligt och normalt, det gjorde det redan första dagen, kan kanske bero på att jag var hemma bara för ett par veckor sen. Alla andra är också hemma nu.. känns himla skumt.

Och jag är lite tacksam för att så många bor i Stockholmsområdet. Dock så har vi redan börjat planera en resa ner till göteborg för att hälsa på Karin =)
Är så himla glad för alla jag träffat nere i Wien och för att få ha bott där i 5 månader. Det har gått så fort. Känns som det var bara några dagar sen jag satte mig på planet ner och inte kände Carro överhuvudtaget och inte hade ngnstanns att bo... Och sen löste sig ju allt så snabbt. Galet!



Jag, Niko och Carro Niko som typ fixadeallt oss de första dagarn!



Karin och Carro när vi var i Innsbruck!



Erik, Jakob, Alex och Anni på en av partykvällarna på Ride Club =)



Olli och Lars.. allstå? Jag har ingen bättre bild på er! Så ni får helt enkelt klara er på detta!

Så nu ska jag mysa med en kopp te eller ngt..
Har haft lite att göra de första dagarna och har inte velat slösa någon tid på internet. Men nu har jag alldeles för mycket tid... Och jag hoppas att de resten av året kommer gå lika fort som de senaste månaderna! Låt det bli December typ imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0