Erasmus Welcome Party

Jag, Karin, Carro och Olli från finland började kvällen med att ta oss till en av de finaste barerna i Wien.

Nämligen Onyx bar i Haas Haus


(lånade bilden från google =) för jag tog inte ett enda kort igår =(   )

Haas Haus ligger mittemot Stephansdom, alltså mitt inne i stan och med väldigt väldigt fin utsikt när man kommer upp till toppen.
Baren ligger på våning sex och det var så fint så och vi kände oss väldigt lyxiga =)

Sen gick vi vidare till det inte lika lyxiga Frei Haus, vilket är skolan, så tänk er... finns ngt inget sånt riktigt på KTH känns mer som en gymnasieskola. Men men. Där stod vi och dansade, drack öl och pratade med folk i ett par timmar också.
Försöker faktiskt prata lite tyska också.. det går Lååååååååååångsamt framåt...

Och nu ska jag smita iväg på lektion i Mobile communications =) Börjar 8.45 vilket trots allt är en timme senare än vad de svenska killarna började idag. 7.45!  hemskt ju!

Fredag också =)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0