snabb review

Nu har jag ju inte skrivit på massa dagar =/ lite illa men har bara inte varit sugen.

I torsdags efter tyskan så gick Karin, jag, Katja och Ségoléne till Praterdome på ladiesnight (dock efter en hel del promenande i stan och då var jag ändå bara med på hälften) Ladiesnight var väldigt speciellt.. Det kändes mest töntigt.

Och dessutom på det där Praterdome så får man ett kort när man går in och sen betalar man allt när man går ut. Det tycker jag känns läskigt! I allafall för en del. Stället var stort och väldigt speciellt... så himla mycket skumma saker de hade överallt.
Jag hade bara med telefonen och tog kort med den, men den har börjat bråka med mig och jag kan inte föra över bilder..Så detta är enda bilden jag har och den har jag ju snott =)



Resten av helgen har det inte hänt så mycket, var på fest hemma hos en finsk kille i fredags och det var massor med svenskar och norrmän och finnar där. Men jag känner mig sjuk så jag stannade inte så länge.

På eftermiddagen på fredagen träffade jag Tandem också ju, det vart sjukt bra! Vi pratade i princip bara tyska i 2,5 h och kunde man inte så fågade vi på svenska eller tyska så väldigt lite engelska inblandat!
Jag var så sjukt nöjd med mig själv sen =) Och inponerad av att man kan ha ett intressant samtal på superdålig tyska  =)

I lördags var det 20 grader och strålande sol och jag var inne och var sjuk, fast åt sushi med Carro, Carros mamma och hennes kille på kvällen och kollade sen slutet på fotbollen med Karin på en pub. Och igår var det spöregn och 9 grader och jag satt på starbucks med Karin och pluggade.

Och nu ska jag också plugga lite, skrev inte klart allt jag skulle igår
Känner mig fortfarande rätt sjuk och blir trött bara av att gå till köket.. inge kul alls ju! Kan dock bero på att jag varit halvt och halvt ute varenda kväll sen i onsdags... Och planen är att gå ut ikväll också.
Hur gör man för att bli frisk och vara social samtidigt?

Kommentarer
Postat av: Bill Awesome

internet + social = frisk! :D



eller hemmakväll med kompisar, fast då får man inte avslöja att man är sjuk förrän efter, för då kommer de inte!



jag har alltid varit lite skeptisk till dem där 'ladie's night'! Ställen jag inte får gå till är inte värda att gå till ;)

2009-03-31 @ 11:07:16
URL: http://billawesome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0