zu hause

JA =)
Jag har tagit bilder av mitt rum!
Det trodde ni inte va?

Här kommer dem







Tre hörn av rummet, det fjärde är så tråkigt så det får ni inte se.
Ni får se mitt kök istället =)



Det finns två rum till, toaletten och duschen. Här i Österrike och troligen på fler ställen så är toaletten väldigt väldigt sällan ( har faktiskt aldrig sett det) i samma rum som duschen.
Och min toalett är extremt extremt kall! Härom natten låg jag och pinade mig i två timmar utan att vilja gå upp och kissa för att jag visste att det skulle vara så sjukt kallt! Förstår inte! Längtar efter våren så att jag kan gå på taoletten i lugn och ro!

Idag har det varit en ehm... lite produktiv dag.. Brunchhade först med Carro, Karin, Anni och Olli och sen hem och plugga. Det har regnat hela dagen idag igen.. verkar aldrig blir ngt bra väder! Fast det är i allafall varmare i luften! Vilket alltid är ngt.

Hoppas att det är bra med er där hemma!
Saknar er!
Puss

Kommentarer
Postat av: yoyo!

ser jätte fint ut! :D

2009-03-16 @ 09:53:53
Postat av: Carro

Det ser ju jättemysigt ut. Får jag komma och hälsa på någon dag?

2009-03-16 @ 10:19:44
Postat av: Anna

Mys! :)

2009-03-16 @ 11:24:46
URL: http://k11.blogg.se/
Postat av: Alex

Va fint du har det! Hoppas allt är bra annars! Kram

2009-03-18 @ 17:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0