bubbelbabbel

Jag har tänkt plugga idag.. men jag har verkligen inte kommit långt med mina planer..

Har väl haft en seg dag, men jag har bestämt att det är okej.. ingen idé att få ångest över att inte ha gjort ngt för då gör jag ännu mindre. Ska i allafall göra klart powerpointen till presentaionen jag ska ha på tisdag. Så har dagen inte varit helt overksam.

Igår var vi ute och lekte lite:

Först förefest hemma hos Anni och Olli med musiktävling =) Tjejlaget krossade så länge det handlade om svenska låtar men sen kom killarna igång.





Och sen tog vi tåget in till stan ( de bor en liten bit ut.. eller det tar väl 10 min.. om ens de.. jag kommer bli galen när jag kommer hem.... jag säger till och med att jag åker in till stan här... och jag bor i stan )
Chaffören på tåget tyckte att vi sjöng för högt och bad oss vara tysta.



Vi gick till skolan där det var ngn fest som tydligen skulle vara jättestor men det var inte så himla kul och jag var lite sugen på att ta mig hem. Men sen drogs vi med till ett Salsa ställe. Dock var det bara jag och Karin och Cedric som stannade kvar. Blev till slut lite senare än vad jag hade tänkt men men.
Får ta en superdag av plugg imorgon...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0