råd att äta igen =)

Har vart ute och gått på morgonen tre dagar i rad nu, idag regnade det till och med men jag gick ändå =)

Tänkte bara säga godmorgon och att...

För det var så här att jag helt plöstligt inte hade några pengar och kollar in på kontot och ca 900 hade dragits för citybikes.
Citybikes är ngt som är gratis! Det ska kosta 1 eur första gången man registrerar sig och sen ska det vara gratis men så verkar det som de dragit pengar istället. Borta (eller reserverade bara )900 för att ha cyklat typ 5 ggr! Jag var skit arg!

Men nu kollade jag snabbt och jag har fått tillbaka 600 så nu är det ungefär bara 300 som är reserverat fortfarande och förhoppningsvis så försvinner väl det med. Phu! Jag har råd att äta igen, Lycka =)

Nu ska jag till skolan
Kram



Maaaat =)

Kommentarer
Postat av: pappa

Fin blogg har varit super dålig på att kolla kul att du och tilda har trevligt tillsamman

2009-05-12 @ 22:08:50
Postat av: yoyo!

MAAAAAAAAAAAAAT!!!! super god!

2009-05-13 @ 07:28:08
Postat av: Carro

Gud så gott det där såg ut! När kan vi äta det tillsammans?? Kram

2009-05-13 @ 13:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0