Weekend

Jag vaknar av att klockan ringer alldeles för tidigt. ca 1 h och 40 min innan jag måste gå.. men jag gillar inte att stressa på morgonen. Blir aparg och så pajar hela dagen. Och nu har jag ju tid att blogga också =)

Tåget som vi ska ta för att komma till Charintia och ungefär hit:


Och vet ni? Det kändes som om jag vaknade upp till ett höstigt sverigeoktober...
Inte okej! Vart är solen?
Men men vi har bullar och öl =) Faktiskt, har inte ens tänkt på det fören nu.. kanske ska introducera lite extra.

Nu måste jag sätta på mig kläder och rymma till spårvganen om jag ska hinna!
Hoppas att ni får en solig helg!

Puss

Kommentarer
Postat av: Bill

Bullar och öl, vilken grym combo! Måste testas nån gång! Jag tror att vi råkat sno solen hit bort :D

2009-05-15 @ 13:09:18
URL: http://billawesome.blogspot.com
Postat av: Anonym

vad ska ni göra där??!! vad ska ni göra där??!! ;P

2009-05-15 @ 16:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0