lalala...

Godmorgon  =)

Jag har egentligen inget intressant alls att berätta förutom att det än så länge inte är mycket vår och att jag går från skolan 12 - 18.45 =)
Kuligt värre, det är dock en paus i mellan så hinner väl äta litye middagslunch då. Är ju så flummigt att börja 12, man får ju ingen rutin alls!

Men i allafall

Matilda: hit tänkte jag att vi ska åka hit också, för de hade tydigen värsta fina påskmarknaden så trots att jag redan varit där så känner jag nog att det kan vara värt att åka igen.



Till Schönbrunn allstå =)
Men nu ska jag plocka ur tvätten, hoppas jag.. det låter som att den är klar i allafall.. det är tyst allstå.. hrm

Kram

Kommentarer
Postat av: yoyo!

åäååå ser ju jätte fint ut! :D :D

2009-04-01 @ 13:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0