sön o mån

Det är inte lätt att blogga när man har besök och det är strålande sol hela tiden =)

Det bästa med besök är prestenter! Kändes som jag fyllde år fick massa saker.



Lakrits =) (L)

Söndag:
Jag åker ut och möter upp matilda och sen tar vi oss in till stan. Jag hade ju tänkt att ta med henne på stadsvandring eftersom inget ändå är öppet på söndagar så det är det enda man egentligen kan ta sig för med en tursit =)

Jag är en sjukt bra guide, vet allt falktiskt!

Vi började dock med att gå på Starbucks och köpa ngt kallt eftersom det faktiskt är galet varmt här!

Vi försökte också få till en bild... gick inge bra...



tanken var ju lixom att vi skulel få med både oss och starbucksburkarna.. men det gick inte =(

Sen vandrade vi igenom stan  och var nästan på väg till andra delen av stadsvandringen då jag fick ett mess om att alla andra satt i Burggarten så då gick vi dit och då skulle de rymma upp i bergen så då följde vi med!
Det var så himla fint där uppe! Verkligen jättefint, så jag kommer tvinga alla andra som kommer hit att följa med dit också!


(Bilden är jakobs som jag lånat)

Vi gick hela vägen hem från Berget.. eller nästan, in till stan i allafall men det räckte. Både mina och matidas fötter var helt förstörda! Så vi gick för att äta sushi och det var lika gott som vanligt =)
Dock så när vi bad att få notan och fick den vanliga lilla drinken så kollade vi ned i de små shotglasen och då är det nakenbilder på tjejer, i olika varierande utmanande ställningar... himla skumt!

Sen gick vi hem och badade fotbad och åt jordgubbar.

Igår så körde jag resten av rundvandringen.

Vi åt dels frukost på mitt favvofrukost ställe, mest för att det är prisvärt!



Sen gick vi vidare, shoppade lite. Varsitt par skor och ett par örhängen och solisar =)

Sen så gick vi lite till och fikade med Sachertorte och cola.. det ni!
Sachertorten åt vi på Sacherhotel där de ska ha det speciella receptet, men jag tyckte nog att den var ungefär likadan som den andra jag ätit.

Nu står Matilda och hoppar och vill nog att jag ska skynda mig lite!

PUss!!

Kommentarer
Postat av: Bill Awesome

Måste säga att Matilda inte ser ut att gilla ditt frukostställe lika mycket som du på bilden :D



Sushi äger, och najs shotglas, hahaha! ;D Jag vill också åka utomlands och få presenter utan anledning (förutom för att man är awesome, det var väl därför du fick?)

2009-04-07 @ 12:11:45
URL: http://billawesome.blogspot.com
Postat av: yoyo!

m[ste ju bara s'ga att jag ser helmongo ut p[ denna bild!

tangentbordet 'r knas!

2009-04-12 @ 23:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0