Koncentration!

Jag sitter och pluggar.. vilket just nu betyder att jag har alla dokument öppna men jag kommer ingenstans alls! Kan inte tänka på vad jag egentligen behöver börja med. Det bara snurrar runt massa annat i huvudet!

Ångrar lite att jag åt upp mina m&m så snabbt, har redan druckit två koppar te men skulle inte varit helt fel med några m&m:s till efterrätt.

Men i vilket fall så är det idag 19 dagar och 19 nätter tills jag ska sova hemma i Sverige igen. Jag vet att det kommer gå fort men jag längtar massa ändå. Och så försöker jag övertala mig att vara glad och verkligen ha kul sista tiden här nere nu, men när man sitter själv och inte får igång pluggandet så är det lite svårt.  Men egentligen så är ju allt ganska bra =) Måste bara övertala mig om det.

Positivt tänkande! yeeei!

puss

Kommentarer
Postat av: Bill

M&M är förrödande gott!

2009-06-24 @ 13:08:24
URL: http://billawesome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0