tillbaka i Wien

Det känns väldigt väldigt tomt att sitta ensam i min säng just nu.
Efter att ha umgåtts med folk hela tiden i 9 dagar så blir det nog lätt så... men det är bara 21 dagar kvar tills jag är hemma igen och då för att stanna och det känns väldigt bra.
Det var många som sa att man inte skulle vara nöjd efter bara en termin utomlands men jag känner mig nöjd. Skulle ju inte ha ngt emot att stanna, det skulle vara kul, absolut! Men man saknar ganska mycket här också även om man har kul nästan hela tiden!

Så kontentan är att jag är haft väldigt väldigt! kul här nere och tänker absolut fortsätta med det de tre veckorna som är kvar. Men sen kommer jag vara väldigt glad att komma hem också.

Jag var ju hemma för syrrans student så jag slänger ut lite bilder på henne och studentdagen, så mycket andra bilder vart det inte hemma i sverige =)



Syrran och hennes kompis på flaket =)



Say what sis?



Pappa ville ha ett kort på oss alla i studentmössor, men vi kan ju inte ta en seriös bild heller.. hur skulle de se ut!


h

Och så fick jag träffa de små djuren också =)

Nu ska jag deppa med m&m och "så ska det låta" =)

Kommentarer
Postat av: yoyo!

I say yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-10 @ 14:20:56
Postat av: Bill

YEAH! Grattis (kommentaren här är LITE sen) i efterskott, Matilda. Vilken cool studentbild ^^



Ni har så coola djur, hälsa dem nån gång :)

2009-06-24 @ 13:07:15
URL: http://billawesome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0