blubb

Godmorgon =)

Idag är det första skoldagen, hoppas jag på i allafall. Det skulle egentligen varit det igår men den lektionen var framflyttad så vart en slapp dag istället.
Men idag har jag två lektioner, som krockar dock så får se hur jag gör. Måste på ngt sätt gå på båda..

Och jag har internet igen! =)
Förstår inte hur man kan vara så beroende, blir ju alldeles deppig och lik ett nervvrak när jag inte kan kolla upp saker eller prata med er därhemma!

Jag ska uppdatatera med lite bilder sen också om hur det ser ut här hos mig.. men har som sagt varit lite deppig så har inte tagit mig för att ta fram kameran.

Puss

Kommentarer
Postat av: yoyo!

lycka till lycka till!!

ta fram kameran! ta fram kameran! :D :D jag vill se hur du bor sockertopp!

2009-03-04 @ 11:24:21
Postat av: Anna

Blä jag har inte bloggat på 100 år. Men du håller i det, bra det! Miss you! Får ta och planera mer hälsa-på-resa när det slutar vara så förbenat mycket att göra här hela tiden! :) tusen kramar

2009-03-04 @ 22:28:35
URL: http://k11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0