flyttat..

Nu har jar flyttat =)
Och sovit min första natt och nu är jag hemma hos Niko och väntar på att Carro ska stänga sina väskor så vi kan gå och äta lunch =)
Och självklart passar jag på att snylta lite på nikos internet!

Igår var jag ganska slö.. i huvudet alltså. Men i övrigt var jag ganska aktiv. Flyttade tidigt fast jag bara sovit typ 4h och dessutom var sjuk. Och sen åkte jag till IKEA för att köpa lite lakon och kuddar. Jag kom dessutom hem med, ljus och muggar och lite annat småplock, men inte så himla mycket mer.
Carro och Karin ska dit på imorgon också så jag följer nog med då med för att köpa lite småsaker till som jag insett att jag saknar.

Det känns verkligen jättekonstigt, Här hemma hos Niko är väldigt mycket mer "hemma" än jag trodde, men det kommer snart att kännas hemma där borta också! SKa fota och sånt sen och visar när mitt internet har kommit igång. Det verkar vara lite halvstruligt men hon har lovat att det ska vara i gång senast imorgon!
HImla dumt om det inte blir så.. Känner abstinensen!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0