Guten morgen =)

Ett liten blogginlägg innan jag måste springa iväg till skolan...

Igår så var vi på bio och såg Gran Torino.. ganska bra men kändes som om en ganska vanlig story.
Men innan det så tyckte jag Karin och Carro att vi skulle kompencera för Leberkäsen vi åt förra veckan och som alla kanske var lite besvinka över, men nu är det gjort i allafall.
Leberkäse är varken lever eller ost för övrigt, tror de sa att de är 50/50 nöt och fläsk eller ngt sånt.



Så vi gick på Vapiano, det var ritkigt trevligt och fräsht och inte särskilt dyrt alls, så det är nog värt att gå tillbaka någon gång.
Äter ju uta och tänker på vilka ställen som är värda att gå tillbaka till hela tiden. Lite annorlunda mot sverige... men jag gillar det.

Gillar väldigt mycket att vara här faktiskt, kanske skrev det igår också men det kändes så himla skönt att kunna säga att vi åkte hem till Wien från Budapest!

Och jag kollade vad jag skulle få tillbaka på skatten också :D Lycklig!

Nu ska jag klä mig och springa!
Hoppas att ni får en jättebra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0