Hundertwasserhaus =)

I fredags så var vi och kollade på Hundertwasser Haus

Husen är byggda 1986 och alltså lika gamla som jag och alla andra 86:or i världen!
Och det bor vanliga människor i husen, allstå vanliga, såna som har kök och toalett och sovrum innuti dessa hus... skumt tycker jag..
Fast skulle jag bo där skulle jag vara glad varje gång jag kom hem!






Fina va?

Och sen var vi och fikade och tömde våra plånböcker =)



Alltid lika kul att se servitrisens min när man lagt upp sina fina högar! Man får ju alltid panik i äffärer när man ska betala så det blir aldrig av att räkna upp några mynt då. Men när man sitter på café då kan man i lugn och ro räkna sina en- och två- centare...

Nu ska jag kanske rymma ut.. har inte riktigt bestämt mig än... men ni kanske märker det i så fall!
Kram




Kommentarer
Postat av: Bill

Såååå häftiga hus!! Sånt vill jag bo i!

2009-03-25 @ 22:04:30
URL: http://billawesome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0