Önskelista

Men helskotta vad det ska vara svårt att koncentrera sig ibland då!
Kan bero på att jag sitter i ett syrefattigt bibliotek och inte är sugen på att plugga men måste tankarna flyga iväg så sjukt mycket hela tiden?

jaja
skriver en lista till matilda istället medans jag kommer ihåg vad jag önskar mig

Jag önskar mig:
Salta balkar
Tuggummi, extra herbal som man alltid får ha för sig själv om man inte är med Anna =)
Kanske hjälmen och glasögonen...
Svarta stövlarna.. de lite lägre men korviga i skaftet, vet du vilka?
är lite osäker på kängorna, de tar ju massa plats, får de plats?

Det var det jag kom på nu i alla fall =)

Matilda kommer hit alltså! Nästa vecka på söndag =)
Perfekt att kunna beställe lite saker då ju!
Och det är flera som är lite avis på mig för att jag åker hem i två omgångar, en gång till matildas student och sen en gång på riktigt, blir ju så mycket lättare för mig att få hem allt jag behöver.

Men ok, ska väl försöka plugga lite till då...
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag känner mig träffad :( ^^

2009-03-25 @ 20:03:02
URL: http://k11.blogg.se/
Postat av: Bill

Yeah! Salta balkar äger. Dessutom träffade jag Matilda på körskolan i dag en kort stund!

GO!

2009-03-25 @ 21:59:24
URL: http://billawesome.blogspot.com
Postat av: yoyo!

ska checka allt i morgon :D så kan jag säga om jag vet vilka du menar:D

2009-03-25 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0