Ride Club

Det vart en hård kväll på Ride Club igår...

Den började med försfest hemma hos Alex och Jakob, hela Sverige gänget plus Anni och Olli.
Det var jättetrevligt! Och de bor superfint!

Men så tog vi oss till Ride Club och jag hade ingen superdag från början. Jag hade var lite klumpig hela dagen och tex ramlat mitt på gatan när jag springer över en väg utan trafiklyse.... Självklart framför ett gäng med folk.

Och sen så tappade jag allt hela dagen tex plånboken så alla tusen mynt ramlar ut och inne på RIde Club så tappade jag två fulla drinkar inom loppet av 15 min =/
Det var alldeles för mycket dricka för lilla mig, som ibland glömmer att hon inte är 1.80 lång och väger 80 kg som de andra gör... Men vi hade riktigt kul!








Alla ser varma ut för att vi var sjukt varma!
Dansade konstant hela tiden vi var där!

Så vid tre tiden tog vi oss hemmåt och jag vandrade som vanligt.. men gick fel (inte som vanligt... men har som sgat inte varit på topp de senaste dagarna) så fick gå en omväg så var väl hemma till 4 tiden.

Men men, jag jag tar det lugnt ikväll istället =)

Nu ska jag bädda ned mig i sängen och mysa lite innan jag somnar!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha aw, schysst att du "körde en Anna" där på slutet iaf och gick vilse :P Skönt att du mår bra, vi får höras mer ikväll! Kram!

2009-04-01 @ 08:37:30
URL: http://k11.blogg.se/
Postat av: Bill Awesome

Det är så vi Kurtsons gör på fest! Hahaha!

2009-04-01 @ 09:12:01
URL: http://billawesome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0