Romeo och Julia

Igår var vi på ballet på Operan.
Stod i kö i 30 min ungefär innan vi fick våra ståbiljetter.
Karin hade försökt köpa sittplatser dagen innan men då hade kön varit sinnesjukt lång!
Men våra ståplatser var riktigt bra så det var inget att klaga på =)

Och det var jättebra!
Är så sjukt impad av hur starka de är!
Och sen så killarnas trikåer alltså...man ser varenda liten sena på benen på dem... vet inte om det är bra eller dåligt.. hrm

Och så tog vi ett glas vin i Pausen, de har ritkigt gott vin där!
Och så träffade jag min Tandem som jobbar där också, det var trevligt! Har ju inte blvit av att jag träffat henne på jättelänge!
men på fredag så!



Jag ser inte så där himla pigg ut.. och är väl inte det heller riktigt...Men som sagt gott vin och bra ballet så jag var väldigt nöjd ändå!

Nu ska jag ta och plugga lite till tyskaprovet ikväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Bill Awesome

Väldigt kulturellt av dig att gå på ballett och dricka vin! Det vill jag också göra :) Det brukar bara bli att dricka vin för mig, heheheh

2009-03-26 @ 13:46:19
URL: http://billawesome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0