Grillning

Idag har vi grillat ute på Donau Insel och att hitta dit var en pärs!

Det var jag, Karin och Carro som vandrade.. vi vandrade och vandrade. När vi gått förbi en tunnelbanestation som vi hade kunnat åka till istället så insåg vi att vi kanske var lite lost.. då hade vi vandrat i ca 50 min och hade redan tagit en glass och drucit upp vårt vatten ( nästan i alla fall) och vi såg ut så här:

eller Karin och Carro gjorde



Men sen när vi äntligen kom fram och slängde upp korv, majs, champinjoner och sötat korvbröd så såg vi ut såhär istället:





Och man tar ju det brödet som finns =) Det sötade korvbrödet som Carro och Karin köpt var inte riktigt lämpat för ändamålet, även om Erik gjorde ett tappert försök.



Erik och Karin var också de som skötte grillningen, medan jag och Carro var lata och gjorde annat... Minns dock inte vad.. men det var säkert viktigt.

Det var hur härligt som helst att sitta där.. och det var värt den långa promenaden dit



Och för att lokalisera er så är vi på Donau Insel, ön som går mellan Donau och Neue Donau.

Nu ska jag nog krypa i sängen snart!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0