Ikea

Idag ska vi till Ikea =)
Är nämligen ledig idag ( är ledig i princip varja torsdag ) och karin var sugen på Ikea och jag med så då tjatade i med oss Carro och så rymmer vi till Ikea och känner oss Svenska.
Jag ska köpa galjar, skorpor och kaviar ( fast den är inte till mig)

Jag har tagit det jättelugnt de senaste dagarna och det känns som om jag varit supertråkig.. men egentligen så har det ju bara att jag varit hemma två kvällar. Och igår hade jag dessutom en Skype dejt med Anna =) Vilket dessutom var jättekul! Saknar ju litegrann i alla fall...

Men jag måste försöka lägga mig lite tidigare, vaknar som en vrak varenda dag och eftersom jag inte måste gå upp tidigt så blir det väldigt ofta att jag hamnar helt fel i rytm och sen kan jag ändå inte somna när jag ska.. =(

Men måste springa och duscha så jag hinner gå i tid för att gå in till stan.

Puss

Kommentarer
Postat av: Bill

Haha! Känner igen det där med att vakna som ett vrak :P Jag går upp 5.40 nu, och det är inte alltid jag pallar lägga mig 21.40. Måste bli bättre på det. Typ nu är jag vaken försent. IGEN!



Men man får vara tråkig Mickan! Det har man helt rätt till! YOU GO!

2009-04-02 @ 21:47:41
URL: http://billawesome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0