Morgonbabbel

mendå
Jag har inga gardiner hemma hos mig och jag har morgonsol vilket leder till att jag vaknar för tidigt, inte kan somna om och blir trött resten av dagen... irriterande! 

Påskafton firades ju hemma hos Karin och hennes familj, de är på besök här och hade hyrt en lägenhet som också vi fick plats i, och det var så trevligt så.  Svensk mat, sill och janssons och till efterrätt Sachertorte som tyvärr inte var så god som man kanske skulle velat. Men vi flickor tog glatt två bitar var ändå, det är ju choklad ju!

Dock så har jag, carro också, hamnat i en trötthet utan likhet så det vart hemgång redan strax innan 12.

Och nu är det ny dag och jag tänkte slänga i mig lite frukost och kanske vara så seriös att jag pluggar lite, det är ju inte så mycket med den varan här i Wien... aja, får ta den smällen när jag kommer hem sen.

Men tänkte bara visa en liten bild från i fredags då jag var hemma hos Carro och Niko också kom dit =)



Här sitter de och skriver ett inlägg på tyska på Carros blogg =)

Ja jag vet.. massa babbel bara men jag har ju ingen att prata med nu ju så då babblar jag här istället!

Kommentarer
Postat av: ullis

I miss you (: hoppas du har de toppen! du är bäst!

2009-04-16 @ 14:16:25
URL: http://papilio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0