Påsklunch

Vi skulle ju picknicka klockan ett var tanken så jag och carro möttes klockan kvart i ett och köpte med oss lite picknick och vandrade sedan raka vägen ned till Burggarten för att träffa några till... bara det att vi inte hittade ngn vi kände igen. VI ringde jossan men hon skulle inte komma fören om 20 min och hon visste inte heller vart de andra var. Så jag och Carro satte oss ned och börjhade tjuväta lite och vänta på att jossan skulle komma så att fick veta var vi skulle.

Emelie dök också upp efter en stund och hade inte heller hittat ngn hon kände igen.
Så satt vi där och väntade och till slut så ringde jossan och berättade vart de satt ngnstans, Dock inte konstigt att vi inte hittat dem då vi faktiskt inte kände ngn av dem...

Picknicken blev trevlig men jag var tvungen att smita hem ganska snart för att hinna handla och slänga in lite tvätt innan jag ska iväg till Karin och hennes familj för Påskmiddag.



Jag har köpt nya solisar också, ska lova att inte tappa bort dem!

Men nu ska jag gå och duscha!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0