Alla stjärtans dag

Idag har jag och Carro firat Alla stjärtans dag och min försvunna namnsdag =)
Tills för några år sen hade jag ju faktiskt namnsdag på Alla hjärtans dag men de tog bort det namnet för några år sen. Inte Mikaela då alltså utan ett annat mer likt Valentin.
Men eftersom vi känner oss lite ensamma här nere så firar vi Alla stjärtans istället, Carro lyckades nästan övertyga en av killarna igår om att det var en riktig dag, tills jag kom och förstörde ;)

Detta har vi gjort genom att gå ut och äta middag ute.

Vi gick till ett suschiställe som vi hittade när vi gick runt och letade efter Ferdinand i torsdags. Det är ett sådant där ställe där suschibitarna åker runt på ett band.
Det fanns massa annat än suchi också, massa frukt och olika friterade räkor och olika sallader. Massa saker helt enkelt!
Och det var buffé så jag och Carro åt  väl nästan ihjäl oss!





Och här hade de redan varit och burit bort typ 4 tallrikar var....





Och sen har vi suttit hemma och kollat på schlager hela kvällen. Vihade en plan på att gå ut... men orkade inte riktigt för båda vart så otroligt mätta av all mat!
Det var ett riktigt bra ställe, så ska lägga på minnet vart det låg. Inte så svårt iofs.. ligger på samma gata som vi bor just nu. Bara lite längre ned.

Hoppas att alla har haft en jättebra dag!
Tycker om alla massor!

William, Matilda, Pappa och Mamma kan kanske få varsinn extra stor  Kram idag!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: yoyo!

Där vill jag äta!!!!!!

2009-02-16 @ 20:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0