dagsplaner

Nu ska jag och Carolin snart bege oss ut och se på en lägenhet som hon har blivt erbjuden att komma och titta på, så vi hoppas att det blir bra och att hon får den.

Jag har suttit och mailat ett par lägenheter till nu på morgonen och dessutom hörde min Buddy av sig nu på morgonen =) Så jag har mailat honom och hoppas på att han har lite tid med mig i helgen. Skulle vara väldigt skönt att få svar på några små frågor.

Jag ska ju dessutom ringa lite annat folk också... så himla mycket nytt folk och det kommer ju bara blir fler =/ Men det blir nog bra... hoppas jag.

Jaja, ska springa iväg nu så vi har tid att virra bort oss på vägen =)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0