Första boendet

Framme i lägenheten =)
Har fått internet att fungera och allt, strålande.

kl halv 2 ska jag iväg och kolla på en lägenhet som blir ledig från slutet på februari och fram till slutet juni. Den ligger lite off så jag är lite osäker och tydligen i ett område som kallas "lilla istanbul" så jag är lite osäker som sagt. Men det behöver ju inte var något fel egentligen.. kanske..

Jag och Carro lever efter filosofin förstående och flexibel =) Vi är sjukt flexibla och väldigt förstående.
Men det skulle vara otroligt skönt att hitta ngt som ligger bra och som fungerar och är fräscht och som jag kan bo i för resten av tiden så jag slipper flytta runt.
Superbra att vi kan bo här en stund och eftersom vi delar en så länge så är det ju billigare men Carro ska ju fortsätta leta så hon kanske flyttar ut tidigare.

Vädret är i alla fall bättre =)
När vi landade med planet så såg man inte marken fören man nästan landade, det var dimma ända ner men nu så är det varmare och lite småblå himmel!

Niko, killen vi bor hos ska troligen snart ta oss med ut och kolla på stan och samtidigt följa med och kolla på lägenheten så att vi inte blir lurade. Så himla smidigt det kan bli!

Massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0