Framme i Vienna

Så..
Hann inte med ett endast bloggande på Arlanda, det gick ju hur fort som helst.
Kom dit, checkade in, drack lite kaffe, sa hej till pappa, gick på toaletten, boardade och var framme i Wien knappt 2 h senare...

Sen fick vi våra väskor snabbt, hittade rätt buss på 5 min, somd essutom gick om 10 min så var inne i wien ca 40 min senare, följde instruktionerna till punkt och pricka och hittade vandrarhemmet utan att gå fel en endaste gång. Känns som om det gick lute för bra allting, eller så har vi bara flyt =)
Och så gick vi upp till rummet, andades lite och gick sedan ut för att kolla på stan och hitta ngt att äta, känner mig lite lost då jag faktiskt inte kan ett ord tyska, typ.. men hoppas på att det löser sig.

Väl hemma igen, hemma och hemma.. =/ så tog vi varsitt glas vin nere i baren på vandrarhemmet som faktiskt har en samma priser som en KTH barså där kände vi oss hemma =) Och nu har vi suttit och mailat och bloggat och nördat oss en stund. Perfekt att ha trådlöst nät här nere i receptionen.

Vi har fått varsinn Buddy av skolan också och vi har kommit på ca tusen frågor att ställa till dem =)
De kommer bli rädda när de träffar oss!

Ska sitta och icke jobba en stund, har ju mailat och letat bostad i snart 2 h..

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Wee, skönt med flyt! Lycka till med allt!!!

2009-02-07 @ 12:15:02
URL: http://k11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0