Handys

Glömde ju alldeles bort att berätta detta igår =)

Ich habe kaufen ein Handy... Alltså Handy, ett fantastiskt töntigt ord, det känns lite som om de har skojat till annonserna när man ser en reklamskylt med reklam för den nya "Handyn"

I allafall
Jag slog på stort och köpte en helt fantastisk ny mobiltelefon igår



Det är ju då den till vänster som är den nya och den har absolut inte en endaste extra funktion över huvudtaget =)
Eller jo den har ficklampa, vilket i princip är det enda jag inte lyckats hitta på min andra fina svarta Handy.
Så de små liven kompletterar varandra perfekt!

Anledningen till detta ytterst viktiga inköp var att alla från sverige nu kan sms:a hur mycket ni vill utan att det kostar en krona, om ni har comviq kompis såklart och jag kan svara från mitt österrikiska utan att spendera en förmögenhet =)

Nu ska jag skynda mig, är nästan sen ju!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe en sån där köpte jag i Singapore med :P Med ficklampa och allt ^^ Hur går det med tyskan? :)

2009-02-25 @ 08:35:11
URL: http://k11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0