Ich habe Gewhonen =) typ...

alltså klockan är 4 på morgonen så om grammatiken inte stämmer helt, bråka inte med mig.. grr

har precis kommit hem från en väldig trevlig kväll, klockan går så sjukt fort helt plötsligt är den bara 3 utan att man vet vart tiden har tagit vägen!
Vi har hängt med våra buddyes och deras kompisar, vilket har varit väldigt trevligt. Vi har hunnit med att dricka österrikiska shottar, äta speciell österrikisk mat, spela spel och lyssna och prata tyska =)
Kanske inte den bästa tyskan, men försökt i alla fall.. stapplande och stammande men de verkar förstå det vi säger i alla fall =)

Jag höll mig ifrån att dricka och vara ute lika länga som förra helgen då jag inte gillar dagar som bara försvinner.. så jag hoppas på att kunna vakna i allafall runt 12 senast imorgon!

Här i allafall spelet jag vann .. typsikt österriksikt enligt de jag spelade med.. men jag tror nog att det finns i sverige med.. banka ner spiken så fort som möjligt med den smala änden av hammaren och den som förlorar bjuder på en shotrunda =)



Nu ska jag krypa i sängen!

Misses u all!
nighty =)

Kommentarer
Postat av: yoyo!

haha! vart gjorde ni det någonstans ;P nu ska vi spika lite här grrr :)



GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! SIS!!

2009-02-14 @ 11:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0