Karokekväll och inskrivning

Ja i onsdags skrev vi in oss, alla erasmus som vi känner vilket är de som läser samma tyskakurs som oss var där, eftersom det var enda tiden som vi kunde skriva in oss eftersom tyskakursen ligger samtidigt som inskrivningstiderna alla andra dagar.

Jag använde mitt fula kort =) men fick ett gult papperskort i strl A6... vet inte riktigt vart jag ska lägga det.. går lixom inte ned i en plånbok...Men det löser sig nog =)
Måste nog ändå köpa en nördigt stor plånbok för att orka betala med mynt, allstå encentare? Jag förstår inte grejen...

På kvällen var det erasmus kväll på ett ställe som heter Loco med Karoke =)



Det här är Karin (vår nya kompis) Carro och Jag


Jag och Karin sjunger Karoke



Tyckte att det var dags att ni fick se en bild på min Buddy också... har ju umgåtts med honom, Carros buddy och deras kompisar större delen av veckan.
Så han till höger, Stefan är min buddy och sen är det hans kompis till vänster.

Så lite bilder =)
Har egentligen massor, men jag är lite seg och jag kan ju inte pressa in massor med bilder i samma inlägg ju.

Nu ska jag äte lite middag och sen rymmer jag och Carro till Venedig =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0