Lite humor =)

Har ju varit lite segt med inlägg..

Men men
I dag när jag satt och stoppade in tyska beskrivningar på lägenheter i en liten snabb översättare som Carro tipsat mig om. Kom jag över de här meningarna i en annons.

"separat toalett i rymden"

Oh, tänkte jag , vem vill inte testa en sån =)
Jag menar, jag trodde sånt bara för för Fuglesang och hans kamrater och så kommer jag över värsta chansen här i Wien!

Jag fortsätter läsa och får en liten snabb beskrivning av dem som bor där: "gänget är rymliga och välutrustade"

Allstå, jag kunde inte sluta skratta!  Och jag menar vem vill inte bo här? Den har ju allt!

Jag kom dock på att jag inte visat ngt av vårt boende alls, så här kommer en liten bild på rummet som jag och Carro delar =)



Hur tycker ni att det ser ut?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0