Passfoto !

Haha

Det är lika dåligt väder idag som igår =(
VIlket ledde till att man inte så så jättesnygg ut, för det blåser och är kallt och ansiketet får stå ut med allt vilket leder till att  det rött och flammigt och att sminket försvinner på 2 sekunder.
Trots det tyckte jag att det var en bra idé att ta foton som man ska ha på SkolIdkortet m.m....
Ärligt.. jag ser ut som de där hemska polisbilderna de letar fram på kändisar när de inte skött sig ngt vidare...



Jag är lite sugen på sol och vår.. vill inte se sådär blek och vit ut längre =)

Förstår inte att jag visar en så hemsk bild heller... Men men jag ska sätta mig ned och plugga tyskan nu! Har ganska många timmar kvar av de 17 000 timmar jag har bestämt mig för att lägga ned på det här!

Hej hej


Kommentarer
Postat av: secret admire

super söt!!

2009-02-12 @ 21:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0