Tyskaprov

Antar att jag är en morgonbloggare..
Misstänker att jag dessutom skulle vara en väldigt ontressant bloggare om jag bloggade så fort jag kunde jämt.. eftersom jag alltid verkar vara vaken längst och fortfarande går upp tidigt, Då skulle min blogg alltid vara uppdaterad när någon gick in på den..
Men det orkar jag ju inte så nöjer mig med att skriva mitt morgoninlägg och kanske kanske ett till i eftermiddag...

Jag ska iväg och skriva "slutprovet" på tyskan nu.. Vår lärare påstår att det är väldigt lätt vilket gör det väldigt pinsamt om jag missar det... Så får väl inte missa då.

Annars.. typ inget alls...
Carro och jag har väl en plan på att hitta på ngt idag eftersom vi troligen inte behöver plugga ngt men vi får se vad det blir.

Hoppas att alla får en jättemysig dag ! =)


Kommentarer
Postat av: anette, mormor och amanda

hej ^^

2009-02-26 @ 12:45:12
Postat av: mormor, anette och amanda

Viel gluck till tyskaprovet

2009-02-26 @ 12:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0