Wien i morgon

Ok... borde packa, fixa klart designen och säkert tusen andra saker som jag inte gjort än.. men men

Tänkte bara säga hej!
Hej!
Och presentera min lilla blogg som jag just nu är arg på för jag blir aldrig nöjd med designen så sitter och pillar och pillar och sen bara slänger jag allt.. så får se om det kommer upp ngt snyggt eller om det får vara så här...

Men i allafall.. för att sluta att vara "dagen innan neggo" så imorgon åker jag till Wien och det känns helt sjukt.. att jag från och med i morgon kommer att sova i ett annat land i ca 5 månader! Helt tokigt!

Så jag lär väl skriva lite imorgon när jag sitter på arlanda.. lär bli ett bar timmar dötid!

Så..
Ses då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

MICKAN ÄR I WIEN! Watch out! :D

2009-02-05 @ 22:01:21
Postat av: Susanne

Hej!

Vad har du fått för jobb - jag blir jättenyfiken!!

Eller är det praktik!

Lycka till - ska följa din blogg. Jag har också en blogg fast den är inte så personlig,

Kram

2009-02-05 @ 23:49:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Morfar

Glöm inte Ferdinand. Vi reser med dig. Pusso kram!

2009-02-08 @ 18:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0