babbel =D

Hej =)
Mitt uppdatering är lite seg så här i dagarna men det har väl lite sina förklaringar =)

Besök av mamma och pappa, en presentation, en tenta och en mega datakrasch =) Men jag har världens finaste som hjälper mig när jag knappt vet om jag vet hur jag ska andas längre. Så datorn är hel och alla bilderna från Wien räddade!

Och nu så är det inte ens en vecka kvar innan jag är hemma i Sverige på heltid igen! Längtar barnsligt mycket vilket är lite skumt på ngt sätt då jag egentligen trivs väldigt bra här nere. Men inget går väl upp emot hemma kanske....

Och efter massa dagar med bara regn och översvämningar i Donau så är det sol igen... hrm...Har ni regn i Stockholm igen nu då?

aja.. jag ska smita hem till Karin och hjälpa henne äta upp hennes mat som hon har kvar i frysen och sen ska vi sätta oss på starbucks och plugga till vår sista tenta imorgon!

Sen är jag ledig, ska träffa tandem bara och prata av mig den sista tyskan innan jag åker hem =)

Ses snart! =)

Puss!



Dock har jag inga vettiga bilder på datorn just nu... så får bli en ovettig istället =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä vi har det varmt varm,t varaaarmt!!!! soon är du hemma jao! vilket datum var det??

KRAAAAM!!!! du är bra

2009-06-25 @ 22:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0