Morgen =)

Igår hade jag en lång dag ganska kul men lite lång..

Först en ny kurs som iofs verkar ganska kul, men lite svårt för mig så är lite rädd för att det ska gå åt skogen men ska försöka i allafall. Eftersom den andra kursen uteblev så måste jag skrapa lite andra kurser.

Sen så hade vi "scientific presentation and communication" vilket jag tycker är den absolut roligaste kursen jag läser än så länge.
Vi hade presentationer och trots att det jag tyckte att jag darrade som bara den på rösten så fick jag nästan bara positiv kritik och då sånt som att jag lät säker och pratade jämt och bra.  =)

Sen var det tyska och det var lite kaos.. vi är lite på olika nivå så det blir mycket förklaringar som kanske inte behöver vara med egentligen. Och läraren blir stressad över att hela tiden behöva förklara samma sak och dessutom saker som vi borde kunna. Jag och Carro är väl de som är bäst helt plötsligt =)

Och sen så gick jag hem till Katja och där var också Karin, Anni och Olli och så var vi där en stund och sen vidare till en bar, dit många erasmus folk skulle gå, för att fira lite st patricks day =)

Det roligaste som hände under kvällen hände dock redan på vägen dit. Katja tog med en påse med flaskor för att slänga dem i ngn soptunna utanför. Vilket kanske inte är så himla snyggt så när hon började lägga i flaskorna så försökte hon göra det så diskret som möjligt. Precis när en man går förbi och hon lägger i den näst sista flaskan så brakar hela botten på soptunnan sönder och inget är särskilt diskret längre =)
Det såg så himla kul ut.. och jag brode tagit foto, men glömde helt bort det.

Nu ska jag dock äta lite frukost och duscha och sen iväg till skolan...
Hade en plan på att plugga imorse, men det gick inge bra. Får ta det nu på lektionen istället kanske...

Jaja.
Hoppas att ni har det jättefint hemma i soliga stockholm nu!
Puss



Det är inte okej att dricka latte och äta sachertorte till frukost va?
Men jag vill!
Tur att jag inte har ngn.. för då hade jag gjort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0