ang gårdagens vindrickande

Igår hade vi dricka vin-kväll och det var himla trevligt!
Ingen verkade vara på direkt partyhumör bara lite flummiga och glada, jag fick dessutom en gratis spritzer eftersom servitören missade de. Jag upptäckte det inte ens fören efter jag betalat och Karin sa att jag betalade lite lite =)

Vi satt längs med Donaukanalen på en jättetrevlig restaurang och drack sprizer, vin och åt lite lyxig mat =)



Kanalen =)



Aperol spritzer =) Den tog slut snabbt, så lättdrucket!



Men sen så avslutades kvällen med fika hemma hos Karin.
Ganska lagom lugnt sådär =)



POM-BÄR =)
Fast vi åt dem inte.. men jag måste ju posa!

Nu är det strålande sol och jag ska packa väskan för att sola och plugga tyska!

Saknar er!

Kommentarer
Postat av: yoyo!

miss you too!! snart en vecka kvar :P NU är klänningen i princip klaar!! och den kommer vara klaaar i morgon ;P

jag hittade världens sötaste klänning i stan men den kosta 600 spänn :( SNYFT!!

2009-05-23 @ 22:14:37
URL: http://torsdagsbarn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0