Graz och lite till

Vi hade en jättekul resa till Graz, dock med dåligt väder men det gör inte så himla mycket när man ändå har kul =)

Vi såg allt man skulle se ändå, hinner dock inte fixa till bilder eftersom jag ska hoppa in i duschen och sen tillflygplatsen =)

Är så tokglad för att få komma hem lite. Inte för att jag inte gillar att vara här för det gör jag verkligen också! Wien är en tokbra stad! Men det känns ändå så himla bra att få komma hem till lite sverige och familj!

Kom dock på att det kommer kännas skumt att inte träffa Carro och Karin på en dryg vecka! Är ju sällan utan dem mer än en dag i taget här nere. Så jag kommer sakna dem lite grann =)

Men men =)

Bara en bild då eller två kanske...



Ett coolt cafe som låg mitt i vattnet. Vi tog oss en kaffe där och ibland så¨gubbade och skakade hela "huset"



Och mitt ressällskap!

Men nu ska jag duscha!

Ses snart!

Kommentarer
Postat av: Bill

Värsta coola caféet! : O

2009-06-24 @ 13:04:27
URL: http://billawesome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0