tenta: fix, prosam: fix

Idag har jag faktiskt varit duktigt.

Har skrivit 6 sidor prosam! Vem skriver 6 sidor prosam? Det gör jag eftersom jag har ca 7 kurser att behandla =)

Jag klarade också tentan jag skrev i måndags förra veckan så det känns också jättebra =)

Nu har jag bara hrm... ca 18 poäng kvar att ta här nere, men det kommer gå så bra så!

Jag firade mina avklarade poäng med att äta sushi i solen på Karlsplatz, och när jag sitter där så kommer det fram en tjej och frågar på tyska vart man kan köpa sushi (allting var ju typ stängt idag pga pingst) och är det ngt jag är dålig på så är det vägbeskrivningar på tyska så jag frågar om hon pratar engelska och hon nickar och jag börjar förklara. Men då såg hon helt nollställd ut. Tror inte riktigt hon förstod att jag förstått vad hon frågade. Men de verkade gå åt rätt håll i slutet i allafall så hoppas att de fick sin Sushi

Jag träffade tandem igår också, 2h tyskaprat. Hon är så bra min tandem, trevlig och bra på att lära ut. Alltid när hon rättar mig gör hon det på ett sätt så jag är aldrig rädd för att säga fel. Jag pratar på som en tok på min skitdåliga tyska. Men jag pratar ju i alla fall. Nästa gång vi ska ses är kanske på torsdag eller onsdag. beror på när vi är klara med vårt arbete i Business Evaluation och då är det svenska som gäller. Jag hoppas bara hon får ut lika mycket av det som jag får av henne.

aja
kanske dags för sängen.

nighty

Och sis jag kommer den 31 maj och åker den 9 juni =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, för mig vad är prosam?

Jättekul att du kommer redan den 31:e. Det är jättemycket cupcakes att baka........Längtar efter dig ....

Stora M

2009-05-22 @ 10:38:49
Postat av: Anonym

Hej, skickade precis en kommentar men den dök inte upp så här kommer en till i samma stil.

Vi längtar efter dig och det känns bra att du kommer hem lite tidigare för det är en massa cupcakes som ska bakas.... Stora M

2009-05-22 @ 10:44:09
Postat av: yoyo!

känns det inte härlig att komma hem till aaarbeete ;P haha nää

Då hinner jag se dig ju! annars skulle jag typ inte hunnit gjort det :(

2009-05-22 @ 13:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0