tenta imorn =)

Jag drömde på tyska i natt =)
Inte så mycket och jag stakade mig lika mycket som vanligt. Det skumma var ju att personen jag pratade med pratade bra tyska...
Det var en himla skum dröm men det är ju sån jag är =)

Idag har jag pluggat hela dagen, Ökologie som det så fint heter på tyska... Det heter också Ögypten... himla skumt, Ögypten är igen ö =)

Men pluggandet, först låg jag och läste i Stadpark.. det var sjukt mycket folk, ngt speciellt tror jag .. för det var massa bås med mat och folk som delade ut saker. 
Det låg ett par svenska tjejer bredvid mig och jag ville så gärna att de skulle säga ngt dumt så jag fick vara dräpande och sätt dit dem... undra varför jag e sån. Men de var snälla flickor och pratade bara snälla saker, så fick aldrig avslöja mig.

Här om dagen fick vi dock avslöja oss, ett par killar gick på vår buss och satte sig mitt emot oss och pratade svenska och sa diverse saker som definitivt tydde på att de inte trodde ngn förstod dem. Efter en stund var vi ju tvungna att säga lite saker till varandra och efter ytterligare en stund frågar den ena killen den andra hur många svenskar det finns på bussen. Den andra killen har tyldigen inte hört oss prata så han svarar 2 och den andra killen säger att det nog finns 4 och kollar på oss och frågar "för ni är också svenskar" Jag sitter typ med tårar i ögonen för att jag undvikit att skratta åt dem så jag nickar typ bara  =)  Killarna ser lite tilltryckta ut och vi är framme och alla går av...

Kanske inte jättekul nu men sjukt kul då =)
Sen när vi skulle plugga på phils efter parken så spelade de bara massa tyska covers på amerikanska låtar.. hopplöst dåligt och hopplöst för högt så vi gav upp och gick hem.
Så nu har jag pluggat hemma en stund och ska plugga mer imorn.
Har ju nämligen min första tenta imorn =)
De ni
Kram


Så här glad blir jag av vin =)
Det var ett sjukt gott vin!

Sov gott nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0