Mission beach och Townsville

Niu sitter vi i Townsville och ska alldeles strax aka vidare till Airlie Beach dar jag tror att vi kommer stanna ett par natter, beroende pa vadret och allt.

Den forsta dagen tog vi en innanvag for att kolla pa vattenfall, eftersom alla vara andra forsok att gora det hade slutat med att vi inte sett ngt alls, sa tankte vi ge det en chans till. Det fanns namligen en liten stracka pa typ 3 km som hade 3 vattenfall langs sig. Och sa fick vi antligen se lite vatten i fallen, men jag tror det blir battre om ett tag da det har regnat lite mer, for nu var det mest strilar av vatten.
Och regnet verkar komma igang, det regnade storre delen av vagen till mission beach och aven nar vi var dar sa det vart inte sa mycket tittande dar utan vi akte vidare ganska snabbt efter en natt. Och sa regnade nasten hela vagen till Townsville ocksa, men nar vi val kom hit sa har solen skarp sig och det var soligt hela dagen igar =)

Sa da passade vi pa att aka over till Magnetic Island och och vandrade runt, och trots att vi hade med oss tre flaskor vatten hade vi sdruckit upp alla tre innan vi ens kommit halvvags pa den strackan vi tankt. sa da hitchhikade vi tillbaka till civilisationen dar vi kunde kopa lite vatten och ta ett bad och glass. Men vi hann se en koala och superfin utsikt innan vi gav upp sa det var himla bra i alla fall!

Inga bilder nu heller... men du kommer fa se massa sen i alla fall sis.

Hoppas att allt ar bra hemma och sa skriver jag snart igen, typ =)
Puss!

Kommentarer
Postat av: ullis

Hej gumman! Hur har du de? Oh, blir så avis när jag läser om allt skoj ni hittar på! Längtar tills jag får se dig igen! Miss you! STOR PUSS

2009-11-28 @ 15:11:57
URL: http://papilio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0