Morgonpiggare =)

Nu sitter jag vaken medan jocke sover och ska snart göra lite frukost och dra upp honom.

Fast vi har inte så himla mycket mat här hemma eftersom vi åker tidigt imorgonbitti, egentligen åker vi typ inatt, så snor lite havregryn och så av Jockes flatmate.

Och nu när jag satt här kom jag på att jag drömde om kanelbullar och jättestora muffins som var fyllda med massa goda saker och att det var det jag åt till frukost i drömmen. Inte riktigt samma klass på havegrynsgröt. Men vad gör man =)


Kommentarer
Postat av: sis

Sweet

2009-11-18 @ 00:26:40
Postat av: sis

och godmorgon... här är kl 00:47 och jag är pigg pigg pigg!! Det är tråkigt att sova..

2009-11-18 @ 00:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0