men... det ena ger det andra som ger det tredje

Jag har inte världens stabilaste psyke..
Speciellt inte när det är kallt, mörkare och jag tränar dåligt, dvs precis som det är just nu

Träningen bara måste jag få igång! Snart! Men det känns lite som ett eget problem.

De andra problemen är att jag får oro/ångest och så kollade jag upp lite vad man ska göra åt det.
Och bland annat sluta dricka kaffe (men det är ju sååå gott!!!) får försöka i alla fall.
Har köpt örtte itsället och så läste jag att choklad (70 % minst) ska ju också höja humöret så då slänger jag inte lite sånt också för att då kanske jag blir stabilare. (går kanske inte ihop med icketräningen...)
Men av så stark choklad får jag huvudvärk =( Och då brukar jag dricka kaffe för det hjälper, men det får/ska jag ju inte göra nu för då blir jag deppig och orolig....

Och så var det träningen ja...

Ibland så tänker jag bara att jag ska skita i allt.
Som tex, jag får finnar och ska dricka vatten, men glömmer och får mer finnar och blir ledsen för att jag inte dricker vatten. Eller att jag får ont i ryggen för att jag inte tränar och blir ledsen för att jag inte tränar och tappar orken och får mer ont i ryggen... Kanske bara ska skita i allt och bara vara.
Men det är nästan ännu svårare.

Men nu!
Städa, packa, ladda och sen imorgon blir det upp till stugan i fjällen!


Kommentarer
Postat av: sis

men yster! var inte sa ledsen! :) gillar dig! :) puss och kram skumbanan!! tycker att du ska rita en kurtson katt och lagga upp den pa var facebook grupp, som ett litet uppdrag :D hoppas ni har haft det mysigt uppe i fjallen!!! :D massa krama!!

2010-03-14 @ 01:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0